Informatieavond dorpen

In verband met COVID-19 organiseren wij digitale informatieavonden. Per avond is er plaats voor 50 inwoners (per dorp die dichtbij de zoekgebieden liggen).

Wat kunt u verwachten?

Tijdens de avonden voor de dorpen is er ruimte voor vragen en zullen we aangeven waar we staan met de verkenning en zoomen we in de locaties. Tevens zullen wij voorbeelden van andere locaties en projecten laten zien. Heeft u interesse om deel te nemen, kunt u zich hieronder aanmelden.

Download hier de informatieflyer; Informatie flyers voor Dorpen

Data en tijdstippen per dorp

  • Maandag 14/12 19.00 – 20.00 uur Oostrum
  • Maandag 14/12 20.15 – 21.15 uur Oirlo 
  • Dinsdag 15/12 19.00 – 20.00 uur Geijsteren
  • Dinsdag 15/12 20.15 – 21.15 uur Wanssum
  • Woensdag 16/12 19.00 – 20.00 uur Klein Oirlo & Castenray

Bent u woonachtig in een naastgelegen dorp? Uiteraard bent u ook welkom! (Meld u dan aan bij het dorp wat het dichtst bij uw woonplaats is). 

De avonden worden digitaal gehouden. Na de aanmelding ontvangt u één mail ter bevestiging en één mail 1-2 werkdagen alvorens de avond start. In deze laatste mail zit een link naar de online meeting.

Indien u zich aanmeld gaat u akkoord met de privacy policy; wij zullen de avonden niet opnemen i.v.m. uw privacy. 

 

Aanmelding inwonersavond digitaal dorpen